Pokemon Fire Red

Do universum Pokemonów zaprasza CharLie, który przedstawi gameplay z wersji Fire Red. Autor skupi się na przechodzeniu kolejnych lokacji, w ciekawy sposób przybliży świat małych, ale jakże walecznych stworków. Czy uda mu się znaleźć je wszystkie?

S01E01Bill, jesteś demonem?

Czas trwania: 00:24:00

Ash rozpoczyna przygodę w świecie pokemon, zdobywa swojego pierwszego pokemona oraz poznaje rywala Gary'ego. Po szybkiej wygranej z Gary'm udaje się do Viridian City gdzie proszony jest o dostarczenie paczki do profesora Oak'a. Profesor Oak podarowuje Ashowi i Gary'emu PokeDex.

S01E02Nowa odznaka!

Czas trwania: 00:24:00

Po ponownym pokonaniu Gary'ego, Ash zmierza po swoją pierwszą odznakę przez Las Viridian z nadzieją na złapanie Pikachu. W lesie pokonuje wiele trenerów pokemon, a następnie w Pewter City przystępuje do walki z Brockiem. Po zadziwiająco łatwej potyczce z Liderem Sali zdobywa BOULDERBADGE - pierwszy krok do zostania mistrzem Pokemon.

S01E03Kurs na Cerulean City!

Czas trwania: 00:24:00

Wraz ze swoją pierwszą odznaką Ash udaje się w kierunku Cerulean City. Po drodze dostaje buty do biegania oraz walczy z trenerami pokemon. W czasie tych walk następuje pierwsza ewolucja - Squirtle zamienia się w Wartortle.

S01E04Mt Moon

Czas trwania: 00:24:00

Mt Moon pełne jest trenerów oraz dzikich pokemonów. Ash poznaje straszną organizację nazywającą się "Zespół R", która pragnie zawładnąć światem poprzez pokemony. W międzyczasie Pidgey ewoluuje w Pidgeotto,a główny bohater zdobywa skamieniałego pokemona.

S01E05Abra na horyzoncie

Czas trwania: 00:24:00

Znów rywal Gary staje na drodze głównego bohatera, lecz Ash szybko się z nim rozprawia i rusza przez most na drodze nr 24 aby spotkać się z pokemaniakiem Billem. Droga usłana jest trenerami oraz dzikimi pokemonami. Jednym z nich jest Abra - bardzo silny pokemon psychiczny. Ash za wszelką cenę stara się go złapać do swej kolekcji.

S01E06S.S. Anne.

Czas trwania: 00:24:00

Bill okazuje się człowiekiem zaklętym w ciele pokemona. Ash przybywa mu z pomocą i pomaga odzyskać prawdziwy wygląd. Pokemaniak w podzięce podarowuje Ashowi bilet na prestiżowy parostatek S.S. Anne. Po wszystkim główny bohater udaje się po odznakę do Misty.

S01E07Vermilion City

Czas trwania: 00:24:00

Po pokonaniu Misty i zdobyciu odznaki CASCADEBADGE Ash zmierza podziemnym tunelem do Vermilion City, w którym znajduje się parostatek S.S. Anne. W międzyczasie zdobywa kupon na rower od szefa pokemonowego fan clubu.

S01E08Tajemna technika

Czas trwania: 00:24:00

Ash wchodzi na pokład S.S. Anne w poszukiwaniu kapitana statku lecz po raz kolejny spotyka na swej drodze Gary'ego. Po miażdzącej wygranej poznaje tajemną technikę CUT pozwalającą na ścinanie małych drzewek. W międzyczasie marynarze na statku szykują się do podróży.

S01E09Trzecia odznaka?

Czas trwania: 00:24:00

S.S. Anne nie sprawiło Ashowi żadnych kłopotów, więc przyszedł czas na zdobycie 3 odznaki - THUNDERBADGE. Jednakże lider Gym Lt.Surge wraz ze swymi elektrycznymi pokemonami jest twardym przeciwnikiem. Na szczęście Ash ma w swoim rękawie bardzo silnego pokemona psychicznego - Kadabrę.

S01E10Niech nastanie jasność

Czas trwania: 00:24:00

Po przejściu przez Diglett Cave, Ash w nagrode za złapanie 10 pokemonów otrzymuje HM 05 - Flash. Dzięki temu jest w stanie rozświetlić jaskinię Rock Tunnel i bezpiecznie przez nią przejść. Na swej drodze jak zwykle spotyka wielu trenerów chętnych do walki.

S01E11Miasto duchów

Czas trwania: 00:24:00

Droga w Rock Tunnel była ciężka i usłana wieloma trenerami, lecz Ashowi udaje się dotrzeć do jej końca. Prowadzi go to do Lavender Town - miasta zmarlych pokemonów, gdzie cmentarz nawiedzany jest przez duchy. Nie stoi to jednak na przeszkodzie Gary'emu, który próbuje pokonać Asha w walce pokemon.

S01E12Uniwersalny pokemon

Czas trwania: 00:24:00

Pokemon Tower jest niedostępne dla Asha dopóki nie zdobędzie SILPH SCOPE - urządzenia do identyfikacji duchów. Udaje się więc do Celadon City, w którym znajduje się największy market. Zdobywa tam HM 02 - Fly oraz pokemona Eevee.

S01E13Roślinna sala

Czas trwania: 00:24:00

Przy pomocy Fire Stone Ash zamienia Eevee w ognistego pokemona Flareona. W międzyczasie okazuje się, że w salonie gier znajduje się kryjówka Zespołu R. Ash zmierza do trawiastego Gym, w którym liderką jest Erika aby zdobyć RAINBOWBADGE.

S01E14Czas na zespół R

Czas trwania: 00:24:00

Zdobycie RAINBOWBADGE to dla Asha drobnostka. Po otrzymaniu odznaki przyszedł czas aby rozprawić się z zespołem R. Ash musi zmierzyć się z liderem bandy - Giovannim.

S01E15Nawiedzona wieża pokemon

Czas trwania: 00:24:00

W ramach wygranej z Giovannim Ash otrzymał Silph Scope - urządzenie do identyfikacji duchów. Dzięki temu urządzeniu jest w stanie uspokoić złą duszę pokemona Marowaka. Niestety na drodze po raz kolejny staje Gary razem z zespołem R.

S01E16Zespół R znowu w akcji

Czas trwania: 00:24:00

Zespół R zajął miasto Saffron! Prezydent prestiżowej firmy Silph CO. zostaje porwany. Ash wyposażony jedynie w swoje wierne pokemony rusza złowrogiej bandzie naprzeciw.

S01E17Nietypowi sprzymierzeńcy

Czas trwania: 00:24:00

Budynek firmy Silph CO wypełniony jest bandziorami z zespołu R. Ash dzielnie walczy z każdym członkiem bezwzględnej mafii, lecz na drodze staje mu po raz kolejny Gary. Jednak tym razem jako sojusznik Giovanni'ego .

S01E18Giovanni na kolanach

Czas trwania: 00:24:00

Wszyscy członkowie zespołu R zostali pokanani. W międzyczasie w ręce Asha trafia Lapras - pokemon wodno lodowy. Bohater udaje się na ostatnie piętro wielkiego biurowca by zmierzyć się z Giovanni'm - szefem złowieszczej grupy.

S01E19Podwójne zwycięstwo

Czas trwania: 00:24:00

Po kolejnej wygranej z Zespołem R Ash zwiedza Saffron City aby poznać jego zakamarki. Trafia do sali pokemon, w której za zwycięstwo nie otrzymuje się odznaki oraz podejmuje walkę z Liderką Sabriną - mistrzynią pokemonów psychicznych.

S01E20Kurs na Fuchsia City

Czas trwania: 00:24:00

Po zdobyciu MARSHBADGE od Liderki Sabriny Ash udaje się na drogę numer 12 prowadzącą do Fuchsia City. Postanawia w swoje szeregi wziąć pokemona wodno lodowego - Laprasa. Na swej trasie spotyka śpiącego pokemona Snorlaxa.

S01E21Trening Laprasa

Czas trwania: 00:24:00

Lapras Asha spisuje się świetnie, jednak żeby mógł stawić czoła prawdziwie silnym trenerom wymaga solidnego treningu. Wraz z resztą swoich wiernych pokemonów Ash trenuje Laprasa na drodze numer 12.

S01E22Fuchsia City

Czas trwania: 00:24:00

Po ciężkiej przeprawie przez drogę nr 12 Ash wreszcie dociera do Fuchsia City. Niestety to nie koniec ciężkiego treningu dla Laprasa.

S01E23Safari Zone

Czas trwania: 00:24:00

Trening Laprasa dobiega końca, więc Ash udaje się do Safari Zone. Po złapaniu wielu ciekawych i rzadkich pokemonów zdobywa długo oczekiwany HM Surf. Następny cel? Lider Koga.

S01E24Magnemite czy Rhyhorn

Czas trwania: 00:24:00

Ash zabiera się do walki z Liderem Koga. Następnie udaje się do elektrowni po nowe pokemony. Przyszedł czas wyboru - Magnemite czy Rhyhorn?

S01E25Ash kontra motocykliści

Czas trwania: 00:24:00

Po wygranej z Liderem Koga, Ash postanawia wytrenować kamiennego pokemona Rhyhorna. Aby mu się to udało zmierza na drogę, gdzie można poruszać się tylko na rowerze.

S01E26Ash wyrusza w podróż po morzu

Czas trwania: 00:24:00

Motocykliści to dla Asha pestka. Rhyhorn staje się coraz silniejszy. Przyszedł czas na podróż morską do jaskini Articuno.

S01E27Ash odbywa trening na morzu

Czas trwania: 00:24:00

Na morzu Rhyhorn ma problem z treningiem, ponieważ typ wodny pokonuje typ kamienny. Na szczęście z pomocą przychodzą inne pokemony, gotowe w każdej chwili wesprzeć swojego oddanego trenera.

S01E28Ash rozwiązuje zagadkę jaskini Articuno

Czas trwania: 00:24:00

Ash dopływa do wyspy Articuno zwanej SEAFOAM ISLAND, w której musi rozwikłać zagadkę aby móc udać się dalej. Dzięki temu dostaje się do ognistego miasta na wyspie CINNABAR ISLAND.

S01E29Ash odwiedza zniszczony budynek Pokemon Mansion

Czas trwania: 00:24:00

Ash wie, że ciągły trening popłaca dlatego nie zaprzestaje morkich podbojów. Gdy wszyscy trenerzy na wodzie zostali pokonani udaje się do Pokemon Mansion, aby odnaleźć klucz do zamkniętej Sali Pokemon.

S01E30Ash walczy o kolejną odznakę pokemom

Czas trwania: 00:24:00

Pokemon Mansion jest wypełnione dzikimi pokemonami oraz włamywaczami, ale to nie powstrzymuje Asha przed zdobyciem klucza do lokalnej Sali Pokemon. Lider Blaine będzie musiał mieć się na baczności.

S01E31Ash udaje się na całkiem nowy archipelag wysp

Czas trwania: 00:24:00

Po pokonaniu Lidera Blaine, Ash udaje się razem z Billem - twórcą systemu komputerowego na archipelag wysp. Okazuje się, że jest ona okupowana przez gang motocyklistów, którzy za wszelką cenę chcą się trochę rozerwać i nie zawachają się użyć siły.

S01E32Ash ratuje małą Lostelle z opałów

Czas trwania: 00:24:00

Po raz kolejny Ash triumfuje nad gangiem motocyklistów. Ratuje również małą Lostelle, która zgubiła się w lesie. Po wszystkim udaje się w stronę Mt. Ember.

S01E33Ash odwiedza spa znajdujące się na archipelagu wysp

Czas trwania: 00:24:00

Ash postanawia odwiedzić Mt. Ember Spa. Następnie udaje się na północ od CINNABAR ISLAND do swojego rodzinnego miasta PALLET TOWN.

S01E34Ash idzie na spotkanie ostatniemu Liderowi Sali

Czas trwania: 00:24:00

Ash powrócił do PALLET TOWN - swojego rodzinnego miasteczka. Rozmawia z profesorem Oak'iem, a następnie udaje się do pobliskiej Sali aby zmierzyć się z ostatnim Liderem Sali.

S01E35Ash rusza w kierunku Ligi Pokemon aby zdobyć tytuł Mistrza Pokemon!

Czas trwania: 00:24:00

Po zdobyciu EARTHBADGE - ostatniej odznaki Ash postanawia ruszyć do Ligi Pokemon, aby zdobyć tytuł najlepszego trenera. Na drodze jednak staje mu znów Gary, tym razem z bardzo silną drużyną pokemonów.

S01E36Ash zostaje pokonany na drodze do Ligi Pokemon.

Czas trwania: 00:24:00

Osiem odznak nie oznacza, że trener pokemon jest gotowy na wszystko. Ash zbyt pewny siebie wkracza na drogę do Ligi Pokemon, która usłana jest bardzo silnymi trenerami. Ash odczuwa co to znaczy przegrać walkę.